Skip to main content

Fotografia reklamowa w najlepszym wydaniu ! To już chyba ostatnia z sesji, która została mi do zaprezentowania Wam z zeszłego roku. Na początku listopada Allegro wystartowało z własną siecią automatów paczkowych. Zapraszam do obejrzenia sesji, którą przygotowaliśmy pod materiały prasowe.

W dobie pandemii ogromny wzrost odnotowano w sprzedaży internetowej. Ilość zamówień wpłynął bardzo mocno na upodobania klientów do odbioru swoich zamówień w automatach paczkowych. Allegro postanowiło zbudować własną sieć punktów odbioru – Allegro One Box. Ma to zapewnić kupującym i sprzedającym jeszcze szybsze i wygodniejsze opcje dostawy.

Po pierwsze, firma bardzo mocno postawiła na ekologię, odpowiedzialność społeczną oraz pomoc osobom niewidomym i poruszających się na wózkach inwalidzkich. Oto kilka najważniejszych rzeczy, które mnie bardzo zaskoczyło: zasilanie energią ze źródeł odnawialnych, wyposażenie automatów w czujniki jakości powietrza – wyniki pomiarów udostępniają wszystkim zainteresowanym(!), zielone nasadzenia – automaty obsadzili roślinami, a konstrukcja wspierająca roślinność składa się do 90% z recyklingowanego drewna.

Na start Allegro zasadziło ponad 600 zielonych automatów. Do końca 2022 roku ma ich być co najmniej 3000. Jako pierwsi paczki ze skrytek Allegro mogli odebrać kupujący z Warszawy. Wkrótce dołączyli do nich mieszkańcy kolejnych miast – m.in Łodzi, Poznania, Wrocławia, czy Torunia.

Co ciekawe, że oprócz udogodnień związanych z zakupami i odbiorem, Allegro przygotowało też dodatkowe funkcjonalności. Automaty dają możliwość za darmo pozostawienia używanego sprzętu elektronicznego. Zostanie on poddany recyklingowi i zyska drugie życie. Osoby słabosłyszące mają możliwość (w razie jakichkolwiek problemów) skontaktować się ze specjalną infolinią, na której mogą „migać”. Co bardzo ważne, osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich, będą miały możliwość zaznaczenia przy zakupie, aby ich paczka była umieszczana na wysokości umożliwiającej odbiór na wysokości dla nich dostępnej.

Hit! Po co 10 odebranej paczce (a wkrótce po 3) platforma będzie sadzić w imieniu klienta specjalne drzewko ze spersonalizowaną dedykacją! Wow !

Fotografia reklamowa jak możecie zauważyć łączy w sobie kilka elementów. Przy tego typu sesji zależało nam na jak najlepszym uchwyceniu automatów w ich otoczeniu. Innymi słowy zabawiliśmy się tutaj trochę w fotografa produktowego, w kontekście architektury.

Podsumowując – najważniejsze, przy tego typu sesjach, to dać klientowi materiał zarówno z „ogółu jak i szczegółu”. Chodzi o to, by tworząc materiały prasowe, nasi zleceniodawcy mogli mogli dobrać opcjonalnie zdjęcia do danej treści. Projekt był trudny, ponieważ automaty nie są typowymi produktem reklamowym, który jak auto można zaparkować w atrakcyjnej okolicy (o mniejszych produktach nie wspominam). Wymagało doświadczenia i niemałego kombinowania, aby zdjęcia pokazywały najlepszą stronę tych „nudnych” urządzeń

Błażej – fotograf

Jak widzicie poniżej sesje odbyły się w kilku miastach (m.in Warszawa, Poznań, Wrocław czy Toruń) równocześnie. Synchronizacja kilku fotografów w całej Polsce ? Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych !

Jeśli podobała Ci się nasza powyższa realizacja – zapraszamy do naszego portfolio fotografii reklamowej oraz do kontaktu.

Leave a Reply