Fotografia targowa. Dziś wracamy do października, kiedy to w halach Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyła się IV edycja Targów Eko Flota. Przez trzy dni targowe ponad 5 tysięcy gości odwiedziło kilkadziesiąt stoisk. Mogli oni podziwiać, zarówno statyczną część stoisk, ale również odwiedzić Miasteczko Motoryzacyjne i skorzystać z jazd testowych.
Dla mnie, jako osoby niezwiązanej z branżą eko transportu, ogromnym zaskoczeniem była duża liczba zarówno odwiedzających targi ale również wystawców. Potwierdza to moje zdanie, iż coraz więcej osób interesuję się elektromobilnością i motoryzacją ekologiczną w naszym kraju.
Na targach Eko Flota 2019 mogliśmy zobaczyć najnowsze rozwiązania ekologiczne w motoryzacji. Były tutaj najnowsze modele samochodów jak i rozwiązania wspomagające jak ładowarki czy systemy informatyczne. Wśród najciekawszych modeli samochodów można było zobaczyć Jaguar I-Pace (tegoroczny zdobywca nagrody Car of the year), hybrydowego Range Rowera czy KIA e-Soul. Jednak modelem najważniejszym, który przykuł największą uwagę odwiedzających był Volkswagen ID.3 I właśnie na tym stoisku miałem przyjemność pracować.
Trzeba to przyznać to- Volkswagen ID.3 zgromadził tłumy na stoisku. Żeby móc sfotografować „czyste” stoisko musiałem być godzinę przed otwarciem bramek (i tak było ciężko, bo koledzy z pobocznych stoisk byli go obejrzeć). Pojazd stworzony w Wolsfburgu miał swoją polską premierę właśnie na targach Eko Flota. Myślę, że jego premiera na poznańskich targach to podwójny sukces. Z jednej strony to „dom” największych polskich targów motoryzacyjnych. Z drugiej to właśnie Poznań, jest kojarzony z Volkswagenem w Polsce – to tutaj firma ma swoje 3 fabryki.
Mógłbym jeździć takim Volswagenem ID.3!
Błażej Pszczółkowski fotograf Flash Group
Mnie z fotograficznego punktu widzenia, bardzo cieszyła zarówno jakość stoiska (kolory, dodatki, porządek) jak i duża liczba odwiedzających. Zawsze przyjemnie jest przygotowywać fotoreportaż gdy mamy wielu uczestników, a nie gdy musimy zakłamać ilość obecnych 🙂 W dodatku kiedy obecny „produkt” wzbudza tak duże zainteresowanie, mam gości pełnych emocji, wiele rozmów, oglądania, dotykania. Sytuacja idealna dla każdego fotografa reportażowego.